• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
امام‌جمعه کوهدشت:

نیروی انتظامی ستون امنیت کشور و مظهر اقتدار ملی است

  • کد خبر : 77926
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
نیروی انتظامی ستون امنیت کشور و مظهر اقتدار ملی است
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار داشت: اولین گامی که انسان باید خود را اصلاح کند، این است که بایستی بداند که چه بدی‌هایی در او وجود دارد و از خواب غفلت بیدار شود؛ در این زمینه هم‌چنین از غفلت به تاریکی و از بیداری به نور تشبیه شده است.

به گزارش کانون سبحان ، ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم طهماسبی در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار داشت: اولین گامی که انسان باید خود را اصلاح کند، این است که بایستی بداند که چه بدی‌هایی در او وجود دارد و از خواب غفلت بیدار شود؛ در این زمینه هم‌چنین از غفلت به تاریکی و از بیداری به نور تشبیه شده است.

وی افزود: در عالم، تمام اعمال و رفتار انسان ثبت و ضبط می‌گردد، روز قیامت زبان او را می‌بندند و ابتدا سایر اعضای بدن صحبت می‌کند و از اعمالش در دنیا بازگو می‌کنند؛ عمل صالح بهترین ذخیره برای انسان در آخرت خواهد بود.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: یکی از عناصر قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران، بی‌اعتمادی مطلق به سلطه‌های مطلق جهان است؛ این‌ غربی‌ها دنبال اهداف خودشان بوده و مدام در حال دروغ‌گویی هستند، بی‌اعتمادی مطلق به آمریکا نتیجه عقلانیت و ناشی از فکر و اندیشه است.

وی تصریح کرد: بایستی در میادین علمی، سیاسی، معرفتی و اخلاقی جهاد کنیم؛ دشمنان می‌خواهند خدمات نظام اسلامی در کشور نادیده گرفته شود ولی مردم هوشیار هستند.

طهماسبی ضمن تقدیر از تلاش نیروهای انتظامی کوهدشت، گفت: مقام معظم رهبری از خدمات ارزشمند این نیروی‌های خدوم تقدیر و تشکر کردند، هوشیاری، هوشمندی و فریب نخوردن از شاخص‌های نیروی انتظامی است و ستون امنیت کشور و مظهر اقتدار ملی به شمار می‌روند.

امام‌جمعه کوهدشت گفت: مسئولان در مورد بحران‌های احتمالی درزمینهٔ بارش‌های پیشرو با توجه به ورود به فصل بارش‌ها، آمادگی کامل را برای مقابله و پیشگیری از سیل و سایر خطرات را داشته باشند.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=77926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.