• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
امام‌جمعه کوهدشت مطرح کرد:

هراس دشمنان از پیشرفت فضایی ایران

  • کد خبر : 79569
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
هراس دشمنان از پیشرفت فضایی ایران
امام‌جمعه کوهدشت گفت: نیروهای هوافضای کشور اخیراً در اقدام به پرتاب چندین ماهواره مهم نموده‌اند که بسیار حائز اهمیت بوده و موجب هراس دشمنان شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کانون سبحان»، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کوهدشت اظهار داشت: گناه و نافرمانی مانع تعالی و تقرب انسان به پروردگار است و سم کشنده‌ای است که سلامت روحی انسان را به خطر انداخته و به مرحله هلاک‌شدن می‌رساند و اثری فوری دارد.

وی با اشاره به زمینه‌ها و بسترهای شکل‌گیری گناه، افزود: جهل نخستین زمینه بروز همه گناهان و ناهنجاری‌ها است و قرآن کریم بر آن تأکید دارد گاهی اوقات برخی علما نیز جاهل است چراکه به علم خود عامل نیست‌.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت وحدت در جامعه، عنوان کرد: در نمایشگاهی مقام معظم رهبری از توانمندی‌های تولید ملی دیدار داشتند نکات مهمی را بیان فرمودند که ان‌شاءالله می‌توانیم به رشد هشت‌درصدی در اقتصاد برسیم اگر گره‌های تولید برطرف شده و از تولیدکنندگان داخلی حمایت شود.

وی تصریح کرد: بانک‌ها بایستی به‌موقع تسهیلات را به تولیدکنندگان برسانند و بر حسن مصرف آن در راستای تولید نظارت داشته باشند.

طهماسبی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: نیروهای هوافضای کشور اخیراً در اقدام به پرتاب چندین ماهواره مهم نموده‌اند که بسیار حائز اهمیت بوده و موجب هراس دشمنان شده است.

امام‌جمعه کوهدشت گفت: توسط نیرو‌های مقاومت، تمام منافع آمریکا در منطقه مورد هدف قرار می‌گیرد اگر به جنایات خود ادامه دهد، بایستی از عراق خارج شوند.

وی با اشاره به اهمیت مردمی‌سازی و مشارکت واقعی مردم در سرنوشت خود، گفت: انبیاء الهی با همکاری مردم مسائل را پیش بردند، بایستی در مسائل مهم جامعه نقش مردم مشخص باشد، حق همواره، مربوط به عامه مردم است.

طهماسبی با اشاره به ایام‌الله دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف دستاوردهای بزرگی رقم‌زده است و در حال پیشرفت می‌باشد، برنامه‌های خوبی به مناسبت این ایام، در سطح شهرستان در حال انجام بوده و داریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=79569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.