• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
وزیر کشور در خرم‌آباد مطرح کرد:

تخصیص 6 هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی در سفر رئیس جمهور به لرستان

  • کد خبر : 73586
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۴۸
تخصیص 6 هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی در سفر رئیس جمهور به لرستان
وحیدی گفت: در سفر رئیس جمهور حدود ۶ هزار میلیارد تومان در حوزه عمرانی لرستان تصمیم گیری شده بود که الحمدالله هزار میلیارد تومان از زمان سفر رئیس جمهور به استان واگذار شده است.

به گزارش کانون سبحان، احمد وحیدی صبح امروز در بدو ورود به استان لرستان در فرودگاه خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز در استان لرستان چند برنامه داریم نخست پیگیر مصوبات سفر ریاست جمهور به استان لرستان باشیم؛ در آن سفر حدود 6 هزار میلیارد تومان در حوزه عمرانی تصمیم گیری شده بود که الحمدالله هزار میلیارد تومان از زمان سفر رئیس جمهور به استان واگذار شده است.

وی افزود: ان‌شاءالله اعتبار مذکور در پروژه‌های مختلف اعمال می‌شود و نتایج آن را مردم بزرگوار خواهند دید، علاوه بر آن سایر پروژه‌ها را نیز بررسی می‌کنیم تا اگر کم و کسری و مشکلاتی در مرحله اجرا داشته باشد بررسی شود.

وزیر کشور ارزیابی صنایعی که دچار رکود شده اند را از دیگر برنامه های سفر خود به استان لرستان برشمرد و عنوان کرد: با مسئولان استان در شورای برنامه‌ریزی لرستان موضوع زمین‌هایی که باید برای توسعه و پیشرفت استان به ویژه در سال 1401 مد نظر باشد را صحبت می‌کنیم.

وی بیان کرد: در برخی شوراهای دیگر استان حضور پیدا می‌کنم و یکی دو منطقه حاشیه‌ای را نیز بازدید می‌کنیم و اگر لازم شد تصمیم جدیدی اتخاذ می‌شود.

به گزارش کانون سبحان، بازدید از مینی پالایشگاه پلدختر و جاده قدیم در دست ساخت این شهرستان، بازدید هوایی از سد گاشمار و سیمره در صورت مساعد بودن شرایط جوی، بازدید از ساختمان جدید استانداری لرستان و شرکت در جلسات شورای توسعه و برنامه ریزی و تامین استان از برنامه‌های سفر یک روزه وحیدی وزیر کشور به لرستان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=73586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.