• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
امام‌جمعه کوهدشت:

کاندیداها اخلاق را در رقابت انتخاباتی رعایت کنند

  • کد خبر : 79410
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
کاندیداها اخلاق را در رقابت انتخاباتی رعایت کنند
امام‌جمعه کوهدشت گفت: کاندیداها اخلاق را در رقابت انتخاباتی رعایت کنند و راهکارها و برنامه‌های خود را ارائه دهند، کسی را تخریب نکنند چراکه اخلاقی نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کانون سبحان»، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کوهدشت، اظهارداشت: گناه عصیان و نافرمانی، تکبر و استهزاء و تمسخر مردم، موجب به وجود‌ آمدن ظلم و بلا است و اظهار فقر، خوابیدن قبل از خواندن نماز عشا و صبح، سبک شمردن خداوند و نعمت‌های الهی موجب کم‌شدن روزی می‌شود.

وی افزود: انواع و اقسام گناه را داریم و هر گناهی نیز عقوبت خاص خود را دارد، انسان بایستی همواره مراقبت داشته باشد و در مسیر الهی قدم بگذارد.

امام‌جمعه کوهدشت ضمن گرامیداشت روز غزه، عنوان کرد: در آن زمان، امام راحل فرمودند که با توجه به شرایط اسفباری که پیش‌آمده، در قضیه فلسطین بر هر مسلمانی واجب است برای کنترل نقاط اشغال‌شده و انتقام از اشغالگران ورود کنند؛ امروز که تکلیف ما نیز مشخص است.

وی با اشاره به اهمیت ماه رجب و ایام ولادت امام علی(ع) و اعتکاف، تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب بر نقش مردم در نگاه اسلام تأکید داشتند و مسئله جوانی جمعیت را برای جامعه مهم ارزیابی کردند.

طهماسبی در واکنش به حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها گفت: این اقدام مناسب، علاوه بر تنبیه جنایتکاران، هشداری بود به دشمنان نظام و دلگرمی برای خط مقاومت بود؛ پیام حمله موشکی به ادلب از سمت خوزستان به اسرائیل این بود که اگر دست از پا خطا کنند، به این شکل به سراغتان می‌آئیم.

امام‌جمعه کوهدشت بیان کرد: برخی نقاط اقتصاد ایران دارای مشکل است، متأسفانه این اقتصاد، بانک محور است و بانک‌ها نیز دارای نا ترازی هستند و تسهیلات بانک‌ها و سپرده‌های مردم، بیشتر از تسهیلات بانکی می‌باشد، بانک‌ها بایستی نقش محوری خود را ایفا کرده و به رشد اقتصاد تلاش کنند؛ البته دولت سیزدهم و مجلس در تلاش هستند که رشد اقتصادی را افزایش دهد.

وی بیان کرد: زیربنای توسعه انرژی است، درزمینهٔ آب و تولید برق بایستی برنامه‌های ویژه‌ای انجام شود.

طهماسبی با اشاره به تحولات منطقه و اقدامات متناسب یمن در حمله به کشتی‌های‌ رژیم صهیونیستی، گفت: رهبری معظم انقلاب فرمودند: کار مردم یمن، جهاد فی سبیل‌الله است.

وی با اشاره به انتخابات پیشرو و اعلام گله‌مندی برخی داوطلبان مجلس شورای اسلامی، یادآورشد: کاندیداها اخلاق را در رقابت انتخاباتی رعایت کنند و راهکارها و برنامه‌های خود را ارائه دهند، کسی را تخریب نکنند چراکه اخلاقی نیست؛ حمله کردن به دیگران باعث واکنش طرف مقابل می‌شود، گاهی اوقات هم شرعی و هم قانونی اشکال دارد؛ امیدواریم همه تلاش کنیم یک انتخابات پرشور و باشکوه را شاهد باشیم که باعث تقویت نظام اسلامی خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=79410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.