• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
امام جمعه کوهدشت:

کمیته‌های ۲۷گانه ستاد دهه‌فجر در کوهدشت تشکیل شد

  • کد خبر : 79475
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۵۳
کمیته‌های ۲۷گانه ستاد دهه‌فجر در کوهدشت تشکیل شد
امام جمعه کوهدشت از تشکیل کمیته‌های ۲۷گانه ستاد دهه‌فجر در کوهدشت خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کانون سبحان» حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت اظهارداشت: روح بیانیه گام دوم انقلاب، معنویت و اخلاق است؛ اگر ما هر کاری انجام دهیم در این دو مورد سکوت کنیم هیچ کاری نکردیم؛ آموزش‌وپرورش در این راستا بایستی نسل نو را بر این مبنا تربیت کند.

وی افزود: با حضور اساتیدی از قم، شورای توسعه قرآنی به‌صورت تخصصی در کوهدشت تشکیل می‌شود، همه ما وظیفه‌داریم در این راستا تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشیم. امام‌جمعه کوهدشت ضمن گلایه از برخی مدیران به جهت عدم حضور مطلوب در نمازجمعه، عنوان کرد: با در نظر گرفتن مسائل فنی، مسکن ملی در شهر احداث شود بهتر از این است خارج از محدوده باشد.

وی تصریح کرد: در راستای ستاد دهه فجر شهرستان کوهدشت، ۲۷ کمیته داریم در این زمینه آرمان منصوری به‌عنوان دبیر این ستاد منصوب می‌گردد؛ برنامه‌های هر شب یک مسجد نیز در این ایام برگزار می‌شود.

طهماسبی گفت: یکی از جرائم انتخاباتی این است که نامزدی اگر وعده‌هایی بدهد و نتواند انجام دهد، این جرم می‌باشد و قابل‌پیگیری است؛ رعایت مسائل اخلاقی در رقابت‌ها مهم است، نباید یک داوطلب انتخابات مجلس اقدام به تخریب کاندیدای دیگر کند؛ بایستی مردم را به مشارکت حداکثری و پرشور بودن درزمینهٔ برگزاری انتخابات دعوت کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=79475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.