• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
فرماندار کوهدشت :

۲۱۷ میلیارد تومان پروژه دهه فجر در کوهدشت افتتاح و اجرا می‌شود

  • کد خبر : 79466
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۴۶
۲۱۷ میلیارد تومان پروژه دهه فجر در کوهدشت افتتاح و اجرا می‌شود
فرماندار کوهدشت گفت : ۲۱۷ میلیارد تومان پروژه دهه فجر در کوهدشت افتتاح و اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کانون سبحان»، محمدمرادی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت اظهارداشت: پروژه‌هایی که در دهه فجر کوهدشت شناسایی کردیم، ۶۹ پروژه است که در این راستا دو پروژه مربوط به کلنگ زنی و مابقی نیز به‌صورت افتتاح پروژه می‌باشد؛ میزان اعتبار این پروژه‌ها نیز، ۲۱۷ میلیارد تومان است.

وی افزود: برنامه‌های چله انقلاب در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به‌صورت یک جشن متمرکز در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: ستاد عفاف و حجاب شهرستان، یک برنامه خوبی را در قالب اعتکاف، حجاب و عفاف برنامه‌ریزی کرده‌اند که در راستای مؤلفه‌های پیشران فرهنگی می‌باشد.

وی تصریح کرد: ما در هفته مقاومت و هفته زن برنامه‌های متنوعی داشتیم، مانند یادواره شهیده زن، اجتماع دختران حاج قاسم، تقدیر ادارات از بانوان کوهدشت و… که بازخورد و استقبال خوبی داشت؛ افزایش کیفیت این برنامه‌ها اثرگذاری بیشتری برای مردم و مسئولان دارد.

مرادی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر در این ایام، درزمینهٔ عفاف و حجاب و بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، با اولویت دولت سیزدهم ادارات شهرستان در سطح مساجد نمایشگاهی را برپا کنند.

فرماندار کوهدشت گفت: در ایام اعتکاف مباحث امیدآفرینی و روایت پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، توسط مبلغان حوزه تبلیغ در جمع معتکفین به تبیین این موارد پرداخته شود.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات بیان کرد: فرایند انتخابات در کوهدشت خیلی خوب پیش رفته است، دستگاه‌های شهرستان با ارائه خدمات، در راستای افزایش مشارکت و رقابت انجام دهند، وظیفه اصلی نهادهای دولتی و حاکمیتی سلامت و امنیت انتخابات است.

مرادی با اشاره به تشکیل کمیته‌های ۹ گانه انتخابات، گفت: مسئولان ادارات بایستی در انتخابات، نسبت به کاندیداهای انتخاباتی بی‌طرف باشند، انجام هرگونه فعالیت انتخاباتی علیه یا له کاندیداها در ساعات اداری ممنوع است، برخی از مسئولان در این زمینه تذکراتی را دارند که به اداره مربوطه ارسال می‌شود.

فرماندار کوهدشت بیان کرد: برای هر داوطلب انتخابات، پوشه جداگانه‌ای درنظرگرفته شده است و اگر تخلفاتی باشد در آن ثبت خواهد شد، تاکنون به دونفر در زمینه برپایی غیر قانونی کارناوال و همایش تبلیغاتی تذکراتی داده شده است.

وی بیان کرد: در کوهدشت ۵ پروژه مهم عمرانی داریم، در این راستا مدیرانی که این پروژه‌ها مربوط به آنان است، به صورت هفتگی و مکتوب روند پیشرفت پروژه‌ها را به معاونت عمرانی فرماندار ارسال کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=79466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.