• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت:

دستان مدعی العموم بر گلوی تقلب / قاطعیت نهاد های نظارتی و اتخاذ تدابیر امنیتی در برگزاری کنکور

  • کد خبر : 74579
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
دستان مدعی العموم بر گلوی تقلب / قاطعیت نهاد های نظارتی و اتخاذ تدابیر امنیتی در برگزاری کنکور
خسروی گفت : با همت دستگاه های امنیتی ، انتظامی و آموزشی شهرستان کوهدشت ، نهایت سعی در اجرای عادلانه کنکور و همچنین برخورد قاطع با متخلفین ایراد شد .

افشین خسروی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهدشت در گفت و گو با خبرنگار کانون سبحان گفت : نهایت سعی برای اجرای عادلانه کنکور سراسری ۱۴۰۱ به کار برده شد و دستگاه های نظارتی موفق به کشف بسیاری از دستگاه های تقلب رسانی ، قبل از برگزاری آزمون شدند .

وی در ادامه با اشاره به عدالت آموزشی و تساوی ما بین داوطلبان افزود : پرونده قضایی برای تمامی داوطلبان متخلف و سر شبکه های شهرستان ، استان و حتی تهران تشکیل شده است .

خسروی ضمن اشاره به کشف ۳۰ دستگاه تقلب بیان داشت : با جدیت و با تمامی ظرفیت های قانونی پیگیر برخورد قضایی با داوطلبان متخلف و همچنین سر شبکه ها و رابطین این شبکه تقلب که زمینه نابودی آینده جوانان می‌شوند هستیم .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهدشت تقلب و روش های آن را راهی رو به تباهی برای داوطلبان و دانش آموزان برشمرد و خاطر نشان کرد : این اطمینان را به خانواده های داوطلبان کنکور میدهیم که این دادستانی به جهت جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان ، پیگیر برخورد با عاملان و مجازات آنها در شهرستان ، استان و حتی تهران می‌باشد .

وی برگزاری آزمون سالم و بدون تقلب را حق عامه مردم دانست و عنوان کرد : دستگاه های کشف شده و تمامی داوطلبان متخلف و سرشبکه های دستگیر شده به جهت تکمیل تحقیقات به دادسرای کوهدشت احضار شده آمد ، پرونده روند تحقیقات خود را طی مینماید و با وصول نتیجه ، مراتب را به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند .

وی در پایان ضمن هشدار به خانواده های داوطلبان تصریح کرد : داوطلبان و خانواده های داوطلبان هرگز فریب چنین برنامه هایی که توسط افرادی شیاد و سود جو ارائه می‌شوند را نخورند که علاوه بر تحمیل هزینه های هنگفت و زیان مالی ، داوطلبان و خانواده ها مورد پیگیری قضایی و محرومیت های آموزشی قرار خواهند شد .

خبر : سید نیما موسوی.

/انتهای خبر

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=74579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.