• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

امام جمعه کوهدشت:فتنه اکبر در راه است./روز 9دی روز نجات اسلام و حفظ قرآن بود.

  • کد خبر : 22751
  • ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
امام جمعه کوهدشت:فتنه اکبر در راه است./روز 9دی روز نجات اسلام و حفظ قرآن بود.

به گزارش «کانون سبحان» کوهدشت؛ حضرت حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی امام جمعه کوهدشت در روز 9 دی ماه 1394،در جمع مردم ایوان از توابع استان ایلام گفت: انسان می تواند با علم و آگاهی خودش، هم مسیر درست و هدایت را انتخاب کند و هم مسسیر ضلالت را.

امام جمعه کوهدشت در ايوان غرب ايلام

به گزارش «کانون سبحان» کوهدشت؛ حضرت حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی امام جمعه کوهدشت  در روز 9 دی ماه 1394،در جمع مردم ایوان از توابع استان ایلام گفت: انسان می تواند با علم و آگاهی خودش، هم مسیر درست و هدایت را انتخاب کند و هم مسیر ضلالت را.

وی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس گفت: در این جنگ ویرانگر که بر ما تحمیل شد مردم عزیز ایران حماسه ها آفریدند.

* رهبر معظم انقلاب درمیدان بصیرت ،امام بصیرت هاست.

وی در ادامه  با ضمن بیان ایستادگی جانانه مردم مقابل دشمنان اسلام با هدایت امام خمینی(ره) درانقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت:ملت شریف ایران این مسیر را با افتخار پیمود تا زمانی که روح الله رفت ولی روح الامین آمد،آن کسی که در میدان سخن،سخنور؛در میدان هنر و قلم،بهترین ها؛درمیدان فقه،فقیه ؛ و درمیدان بصیرت ،امام بصیرت هاست. و انقلاب اسلامی را تا این لحظه با درایت خود هدایت نموده است.

حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در شهرستان ایوان گفت : ما این مسیر را با علم و آگاهی انتخاب کرده ایم و زیر پرچم اسلام تا ابد خواهیم ماند ما رهبری داریم که معجزه قرن است مردی که غرب را به زانو در آورد و شرق را متحیر کرد.

وی افزود : در سال 88 یک مشت بدبخت خودفروخته می خواستند بزرگترین سرمایه نظام که اعتماد ملت است را نابود کنند که در دریای بصیرت ملت در روز 9 دی گم شدند.

این استاد سطوح عالی حوزه ادامه داد : آقایان موسوی و کروبی از سر نادانی و خاتمی از روی دانایی می خواستند سرمایه ملت را نابود کنند ، آقایان چرا می خواستید سرمایه مردم را نابود کنید ؟ چرا پرچم اغتشاش را در علم کردید ؟ چرا آمریکا و اسرائیل را خوشحال کردید؟ نظام اسلامی رافت دارد که به این خائنین تا الان کار نداشته است.

*9دی روز همه ملت شریف ایران است.

امام جمعه کوهدشت گفت : 9دی روز همه ملت است حتی کسانی که هم به آن خائنان رای دادند ودیدند که آنان برخلاف اهداف نظام اسلامی عمل می کنند، خود جلوی جمعیت مرگ بر فتنه گر گفتند ، این خائنین دل حضرت زهرا (س) را شکستند قلب امام زمان (عج) را به درد آوردند.

وی ابراز کرد : وظیفه همه مسئولان است که امروز در صحنه باشند ، ما از دولت حمایت می کنیم اما دولت هم باید در کنار ملت و همراه ملت باشد ، این ملت شهید داده اند ، این ملت برای حفظ انقلاب خون داده اند وظیفه همه ما حفظ نظام جمهوری اسلامی است .

این استاد سطوح عالی حوزه در پایان تصریح کرد : همه باید مواظب باشیم که فتنه ی اکبر در راه است ، فتنه در طول تاریخ بوده است و ادامه دارد مانند برخی از صحابه پیامبر (ص) که دچار بی بصیرتی شدند ، در جمهوری اسلامی هم داریم که برخی خواص نظام پایشان لغزید  ، روز 9دی روز نجات اسلام و حفظ قرآن بود.

امام جمعه کوهدشتفتنه اکبر در راه است (1) امام جمعه کوهدشتفتنه اکبر در راه است (2) امام جمعه کوهدشتفتنه اکبر در راه است (3) امام جمعه کوهدشتفتنه اکبر در راه است (4)

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=22751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.