• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

شعار هفته بسیج امسال «بسیج خدمت گذار ملت ایران»

  • کد خبر : 75554
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
شعار هفته بسیج امسال «بسیج خدمت گذار ملت ایران»

به گزارش کانون سبحان جلسه شورای اداری کوهدشت به منظور هماهنگی و برنامه ریزی مطلوب برنامه های بزرگداشت هفته بسیج با حضور فرماندار،دادستان ،فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی و … در فرمانداری شهرستان برگزار گردید. سرهنگ پاسدار کرم کونانی فرمانده سپاه کوهدشت :ضمن محکومیت در پی حادثه تروریسی ایذه و تبریک هفته کتاب و کتابخوانی با […]

به گزارش کانون سبحان جلسه شورای اداری کوهدشت به منظور هماهنگی و برنامه ریزی مطلوب برنامه های بزرگداشت هفته بسیج با حضور فرماندار،دادستان ،فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی و … در فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار کرم کونانی فرمانده سپاه کوهدشت :ضمن محکومیت در پی حادثه تروریسی ایذه و تبریک هفته کتاب و کتابخوانی با تاکید به جمله حضرت امام(ره) [ در دنیا افتخارم اینست که بسیجی هستم] بیان کرد: بسیج با آمادگی در همه صحنه ها بویژه هشت سال دفاع مقدس،بسیج سازندگی، مدافعین حرم ،سیل ،زلزله،دیگر بلایای طبیعی ،قضیه کرونا و حتی حفاظت از مرزهای از کیان ارزشمند ایران اسلامی حضور پر رنگ و اساسی داشته و دارد.

فرمانده سپاه کوهدشت با تاکید به فرموده شهید چمران [ در دوران جنگ مرد و نامرد از هم شناخته میشنوند]افزود: بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه صحنه ها و در طول عمر شکوهمند انقلاب اسلامی بسیج همیشه در صحنه بوده و می باشد و بسیجی افتخار کشور است مانند شهید عجمیان که افتخار کوهدشت و استان شد.

سرهنگ پاسدار کونانی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری امنیت از نان شب هم واجب تر است اظهار داشت: بستر ساز امنیت کشور در کنار نیروهای مسلح بسیج است واگر یک ذره سپاه ،بسیج و نیروی انتظامی یک ذره کوتاهی کنند داعشیان امنیت کشور را بر هم می زنند.

فرمانده سپاه کوهدشت افزود: عده ای مردم را به رگبار می بندد و عده ای هم دارند سو استفاده می کنند و خود را به مردم نسبت می دهند و می گویند ما از مردم هستیم؛از کدام مردم مردمی ک در راهپیمایی های روز قدس، ۱۳آبان و۲۲بهمن با راهپیمایی عظیم میلیونی در حمایت از نظام خود در خیابان ها حضور پیدا می کنند.

سرهنگ کونانی افزود :دشمن با بهره گیری و برنامه ریزی که در جهت ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلام دارد،بعد از شکست های گوناگون از صحنه های اعتراضات،اعتصابات و اغتشاشات حالا پروژه کشته سازی را راه انداخته است.

فرمانده سپاه کوهدشت : نظام مقدس جمهوری اسلامی به لطف خداوند متعال و ساحت مقدس حضرت بقیه الله اعظم با پیش روندگی و پیش برندگی سخت تر از این ها را پشت سرگذاشته است.

سرهنگ کونانی با توجه به فرارسیدن هفته بسیج افزود:گرامیداشت هفته بسیج امسال با سال های قبل متفاوت است و بسیج مقتدر تر از همیشه پای کار خواهد آمد.

فرمانده سپاه کوهدشت در بخش پایانی صحبت های خود شعار هفته بسیج امسال را «بسیج خدمت گذار ملت ایران»عنوان کرد.

انتهای پیام//.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=75554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.