• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

فرماندار کوهدشت:تاکنون حدود 800 نفر برای ویزای اربعین خود را در کوهدشت دریافت کرده اند.

  • کد خبر : 37748
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
فرماندار کوهدشت:تاکنون حدود 800 نفر برای ویزای اربعین خود را در کوهدشت دریافت کرده اند.

فرماندار کوهدشت گفت:تاکنون حدود 800 نفر برای شرکت در پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده و ویزای خود را دریافت کرده‌اند

 %d9%81%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b1

به گزارش «کانون سبحان»؛ نور محمد فردی بیرانوند ظهر امروز در جلسه شورای سالمندان و کمیته مناسب‌سازی این شهرستان اظهار داشت: مناسب‌سازی معابر، بانک‌ها و خدمات عمومی مختلف نظیر ادارات باید در رأس برنامه‌های کمیته مناسب‌سازی این شهرستان قرار گیرد.

وی با ارائه گزارش کامل در رابطه با مشکلات وضعیت مناسب‌سازی در این شهرستان و برنامه‌های شورای سالمندان خواستار توجه ویژه اعضا به این موارد شد و افزود: ادارات مختلف باید در رابطه با مناسب‌سازی فضاهای مورداستفاده سالمندان و معلولان نهایت همکاری را انجام دهند تا برنامه‌ها، طرح‌ها و قوانین مصوب در این زمینه در شهرستان کوهدشت به اجرا درآید.

2016-10-30_201221

فرماندار کوهدشت مناسب‌سازی  جهت تسهیل تردد معلولان، جانبازان و سالمندان را یک امر ضروری برشمرد و بیان کرد: باید در ساخت‌وسازها معابر عمومی، اماکن ورزشی، ادارات و نهادهای مختلف نیازهای جانبازان و معلولان در نظر گرفته‌شده و فضا متناسب با استفاده این افراد نیز طراحی و احداث شود.

جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی شهرستان کوهدشت نیز ظهر امروز با حضور امام‌جمعه کوهدشت، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، مدیرکل  حج و زیارت استان برگزار شد که فردی بیرانوند در این جلسه نیز با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب به‌منظور برگزاری این واقعه عظیم عنوان کرد: حضور چشم‌گیر مردم در مراسم راهپیمایی اربعین نشان‌دهنده التزام عملی و عشق و ارادت آن‌ها به اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام است.

وی بیان کرد: در  شهرستان کوهدشت تاکنون حدود  800 نفر برای شرکت در پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده و ویزای  خود را دریافت کرده‌اند همچنین برنامه‌هایی برای برپایی موکب‌های پذیرایی و عزاداری در شهرستان کوهدشت در نظر گرفته‌شده و امید است مردم همچون سال‌های گذشته با اهداء نذورات نقدی و غیر نقدی خود همیار ستاد اربعین در این شهرستان باشند.

فرماندار کوهدشت تأکید کرد: تمامی امکانات شهرستان کوهدشت در خدمت‌رسانی به زائران به کار گرفته می‌شود همچنین برنامه‌هایی نیز برای آسایش و رفاه حال زائران در  شهرستان در  حال برنامه‌ریزی و انجام است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=37748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.