• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

لزوم اهتمام مسئولین ذی ربط به خاكسپاري شهدای گمنام در رومشکان

  • کد خبر : 38176
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
لزوم اهتمام مسئولین ذی ربط به خاكسپاري شهدای گمنام در رومشکان

به گزارش «کانون سبحان»؛ نمازجمعه این هفته شهرستان رومشکان مصادف با ۱۴ آبان‌ماه‌ ۹۵ مطابق همیشه در مسجد امیرالمؤمنین «ع» شهر چغابل مرکز این شهرستان و به امامت حجت‌الاسلام جمیاری امام جمعه شهرستان رومشکان برگزار گردید. حجت‌الاسلام جمیاری در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان رومشکان به شهیدان گمنام اشاره نموده و بیان داشت که چرا […]

%d8%b1%d9%88%d9%85%d8%b4%da%a9%d8%a7%d9%86

به گزارش «کانون سبحان»؛ نمازجمعه این هفته شهرستان رومشکان مصادف با ۱۴ آبان‌ماه‌ ۹۵ مطابق همیشه در مسجد امیرالمؤمنین «ع» شهر چغابل مرکز این شهرستان و به امامت حجت‌الاسلام جمیاری امام جمعه شهرستان رومشکان برگزار گردید.
حجت‌الاسلام جمیاری در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان رومشکان به شهیدان گمنام اشاره نموده و بیان داشت که چرا در این شهرستان،شهید گمنام که چراغ روشنی هستند، وجود ندارد؟
حجت‌الاسلام جمیاری بیان داشت که یکی از درخواست‌های به حق و بجا مردم شهیدپرور شهرستان رومشکان از مسئولین زیربط اینست که نسبت به آوردن یک یا چند شهید گمنام به شهرستان اهتمام ورزند،چرا که شهدا چشم و چراغ جامعه هستند.
امام جمعه رومشکان ادامه داد:وجود شهدای گمنام در شهرستان مایه‌ی آرامش معنوی ساکنین شهرستان می‌باشند.حجت‌الاسلام جمیاری افزود:شهرستان رومشکان اگر میزبان چند شهید گمنام شود مایه‌ی تقویت معنویت خواهد شد.
امام جمعه رومشکان در ادامه چنین عنوان نمود:تپه مرکزی شهر چغابل مرکز شهرستان یکی از بهترین جایگاه‌های شهرستان برای آرامگاه شهدای گمنام است،البته به گونه‌ای که بحث باستانی بودن آن نیز حفظ شود.
حجت‌الاسلام جمیاری ادامه داد:در این خصوص لازم است که فرماندار محترم در رأس شورای اداری،فرمانده سپاه پاسداران در رأس فرهنگی،مدیرکل میراث فرهنگی و آثار باستانی و همچنین مسئول حفظ آثار شهداء در استان،جلسه‌ و نشستی را برگزار نمایند،تا با همفکری و تعامل،این فضای معنوی را ایجاد نمایند و به این خواسته به حق و بجا مردم شهیدپرور خطه رومشکان جامه عمل بپوشانند.
خبر از حسن امرایی – کانون سبحان

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=38176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.