• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

امام جمعه کوهنانی:اگر توان مدیریت ندارید استعفا دهید!

  • کد خبر : 38413
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰:۲۹
امام جمعه کوهنانی:اگر توان مدیریت ندارید استعفا دهید!

مسئولین استان و شهرستان از عملکرد خود شرمنده باشند و اگر دلبسته به صندلی نیستند وقتی توان ندارند استعفا دهند ضعف مدیریت استانی عامل مشکلات و عقب ماندگی لرستان است که باید علاج شود.

 آروانی

به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا آروانی امام جمعه کوهنانی در خطبه های  نماز جمعه 21آبان95   این بخش گفتند انتخابات آمریکا نشان داد که آمریکا نه تنها فرشته نجات نیست بلکه مجسمه رذائل؛ مفاسد و مشکلات است چگونه عده ای رفع همه مشکلات را در گرو توافق با او می دانستند حتی آب خوردن ما را به برجام و توافق با آمریکا ربط می دادند و امروز می گویند بنا نبود همه تحریمها رفع شود آیا آلزایمر گرفته اید؟ سخنان خود را مرور کنید بعد حرف بزنید اصلاً به شرط رفع یکجا همه تحریمها به شما اجازه مذاکره داده شد. والا دلمان برای قدم زدن و دور میز نشستن با آمریکایها و لبخند آنها تنگ نشده بود.
ایشان با اشاره به بارندگی اخیر خرم آباد و کشته شدن دختر دانشجوی ایلامی گفت علت این حادثه ضعف مدیریت استانی و شهری بود که با وجود اینکه همه توجهات به خرم آباد است و این شهر بیشتر بودجه استان را می بلعد چرا با یک ساعت بارندگی فلج می شود؟ مسئولین استان و شهرستان از عملکرد خود شرمنده باشند و اگر دلبسته به صندلی نیستند وقتی توان ندارند استعفا دهند ضعف مدیریت استانی عامل مشکلات و عقب ماندگی لرستان است که باید علاج شود.
وی در پایان جهت آبادانی روستاها و جلوگیری از مهاجرت آنها خواستار پیگیری فرمانداری در رفع مشکلات و صدور مجوز دهیاری برای روستاهای فاقد دهیاری این بخش شد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=38413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.