• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

ایستگاه دیجیتال رادیویی و تلویزیونی روستاهای پران پرویز، گل گل، مورانی، کیان آباد و بابازیدبه بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 38424
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱:۱۳
ایستگاه دیجیتال رادیویی و تلویزیونی روستاهای پران پرویز، گل گل، مورانی، کیان آباد و بابازیدبه بهره‌برداری رسید

به گزارش «کانون سبحان»؛ ایستگاه دیجیتال رادیویی و تلویزیونی ۵ روستای شهرستان پلدختر با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید. ایستگاه دیجیتال رادیویی و تلویزیونی پنج روستای شهرستان پلدختر ظهر امروز با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان، نماینده مردم پلدختر در مجلس، بخشدار پلدختر و […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ ایستگاه دیجیتال رادیویی و تلویزیونی ۵ روستای شهرستان پلدختر با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.
ایستگاه دیجیتال رادیویی و تلویزیونی پنج روستای شهرستان پلدختر ظهر امروز با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان، نماینده مردم پلدختر در مجلس، بخشدار پلدختر و دهیاران افتتاح شد.

محمد بازوند مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان در این مراسم اظهار داشت: با بهره‌برداری از این ایستگاه رادیویی و تلویزیونی دیجیتال اهالی روستاهای مورانی، ملاوی گل گل،کیان‌آباد و پران پرویز و دیگر روستاهای هم‌جوار از 16 شبکه رادیویی و 18 شبکه تلویزیونی برخوردار شدند.

وی افزود: با راه‌اندازی این ایستگاه پوشش جمعیت سامان دیجیتال در شهرستان پلدختر 85 درصد ارتقا پیدا کرده است و درصدد هستیم 15 درصد باقی‌مانده را نیز با همکاری نماینده مردم پلدختر در مجلس و مسئولان شهرستان بتوانیم در کوتاه‌ترین مدت به مردم این شهرستان تحویل دهیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان عنوان کرد: یک امتیاز که مردم این 5 روستا نسبت به خرم‌آباد مرکز استان و پلدختر دارند این است که سیستم تعبیه‌ شده سیستم پیشرفته‌تری است و اهالی این روستاها سه باکس و مبدلی برای دریافت‌کننده‌های برنامه‌های دیجیتال تهیه کنند.

بازوند گفت: از تلاش و پیگیری‌های امام‌جمعه، نماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان پلدختر در راه‌اندازی سامانه دیجیتال قدردانی می‌کنم.

ارسال کننده سجاد بازوند دهیار روستایی پران پرویز

2016-11-12_010241 2016-11-12_010302

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=38424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.