• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

استاندار لرستان: به احدی باج نداده و نخواهم داد!

  • کد خبر : 38445
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
استاندار لرستان: به احدی باج نداده و نخواهم داد!

  به گزارش «کانون سبحان» به نقل از ایرنا ،هوشنگ بازوند روز شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان در سالن جلسات استانداری افزود: به رغم تجمع های برخی کارگران و نوشتن مطالبی علیه مدیریت ارشد استان لرستان، این مجموعه راهکار حل مشکلات استان را در باج دهی یا رفع سطحی […]

 

بازوندبه گزارش «کانون سبحان» به نقل از ایرنا ،هوشنگ بازوند روز شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان در سالن جلسات استانداری افزود: به رغم تجمع های برخی کارگران و نوشتن مطالبی علیه مدیریت ارشد استان لرستان، این مجموعه راهکار حل مشکلات استان را در باج دهی یا رفع سطحی مسائل نمی بیند.
وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید همانند برخی استانداران قبلی، راه حل مشکلاتی از جمله پارسیلون را پرداخت مبالغ ناچیز به کارگران و راضی کردن آنان برای مدت کوتاهی نمی بیند بلکه بیش از 2 سال تمام توان خود را برای رفع اساسی مشکلات پارسیلون بکار گرفت.
استاندار لرستان با بیان اینکه مردم در خصوص عملکرد مدیران قضاوت خواهند کرد، ادامه داد: پس از پیگیری های فراوان هفته گذشته در ستاد تسهیل کشور تشکیل کنسرسیومی با حضور طلبکاران این شرکت تشکیل شد.
بازوند با اشاره به کاهش تعداد کارگران این کارخانه از یکهزار و 100 به 120 تن و بدهی یکهزار و 300 میلیارد ریالی آن گفت: عملکرد مدیران اجرایی و بانک های استان قابل قبول است اما عده ای در مقابل تعیین تکلیف پارسیلون مقاومت می کنند.
وی از مدیران خواست نسبت به رصد دقیق مجموعه های خود دقت بیشتری داشته باشد و اضافه کرد: بدنه میانی استان از جمله بدنه کارمندی و کارشناسی حاضر نیستند برای توسعه استان هزینه دهند و برخی مدیران میانی نیز در خصوص روند توسعه توجیه نیستند.
استاندار لرستان با بیان اینکه حساسیت مدیریت ارشد استان در بدنه ادارات وجود ندارد، گفت: احدی قصد ندارد به صورت عمیق به توسعه فکر کند که نتیجه این نگرش، وجود طرح های بسیار راکد و نیمه تمام در استان است.
بازوند اضافه کرد: با رایزنی و پیگیری های مستمر قرارداد 199 میلیون یورویی لاستیک سازی، 190 میلیون دلاری نیروگاه برق و 17 میلیون دلاری سمیان سفید ازنا با بانک های عامل منعقد شده است.
وی همچنین تاکید کرد: تسهیلات کارگروه ستاد تسهیل باید به طرح های گردشگری نیز پرداخت شود چراکه این طرح ها موجب رونق تولید می شود.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=38445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.