• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

ایوب کوشکی:حقیقت اعتدال، مروت با دوستان و مدارا با دشمنان است.

  • کد خبر : 39276
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۹:۵۱
ایوب کوشکی:حقیقت اعتدال، مروت با دوستان و مدارا با دشمنان است.

به گزارش «کانون سبحان»؛ ایوب کوشکی، ضمن قدردانی از استاندار لرستان و معاونان وی ادامه داد: حقیقت اعتدال، مروت با دوستان و مدارا با دشمنان است. وی، ارمغان امید و امنیت را یکی از اهداف دولت تدبیر و امید برای ملت دانست و تصریح کرد: هم چنین از ظرفیت همه ی نخبگان برای چرخیدن چرخ […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ ایوب کوشکی، ضمن قدردانی از استاندار لرستان و معاونان وی ادامه داد: حقیقت اعتدال، مروت با دوستان و مدارا با دشمنان است.

وی، ارمغان امید و امنیت را یکی از اهداف دولت تدبیر و امید برای ملت دانست و تصریح کرد: هم چنین از ظرفیت همه ی نخبگان برای چرخیدن چرخ دولت استفاده خواهد شد.

کوشکی، هم اکنون عضو شورای مشورتی توسعه ی استان لرستان و هم چنین رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در شهرستان های کوهدشت و رومشگان در زمان انتخابات ریاست جمهوری بوده است.

گفتنی است پس از خداحافظی حجت الله رویین تن از سمت بخشدار مرکزی کوهدشت از یکم شهریور 95 تاکنون، صندلی این ارگان بلاتکلیف مانده بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=39276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. تبریک بر ایوب

  2. دوست گرامی حسن انتصاب شما را به سمت سکانداری بخشداری مرکزی شهرستان تبریک عرض می کنم.

  3. آقای بخشدار منظورت از دشمن کیست برای خدمت آمده ای یاجنگ

  4. تو تا به حال دیده ای که مسولان شهر به فکر ابادانی باشند …. خودشتان درست گفته اند ذهنشان منشا توهم و دشمن سازی است …..یه بخشدار با کدام دشمن فرضی می جنگد… نکند مرزبانی و قاچاق و مبارزه با ان حزو وظایف بخشداری مرکزی کوهدشت شده است…. خدا عاقبت ما را به خیر کند…. اصلا سیاستگذاری بخشداری دشمنی و دشمن تراشی باشد وای به حال مردم ساده شهرم……. امامان جمعه و معاون امنیتی از و رهبر و مسئولین سیاسی از واژه دشمن ان هم برای روشنگری ذهن مردم استفاده می کنند….. نه یک مسئول دست بیست ویکم ……….. گویا باورش شده اداره شرق اسیا و کشورهای حوزه بالتیک و اسکاندیناوی با ایشان هست….این ها را گفتم که حواسش به حرف زدنش باشد کوهدشت از این رجاله ها زیاد دیده است…. ما داریم دموکراسی را تجربه می کنیم …. مسئولین بترسید از روزی که همه دست به دست هم بدهیم و ….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.