• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

برگزاری ملاقات عمومی فرمانداری کوهدشت/بیرانوند:مردم باید بدانند تاکنون بیش از 70 درصد مدیران کل استانی به کوهدشت آمده اند./ هیچ افتخاری بالاتر از خدمت صادقانه به مردم نیست .

  • کد خبر : 39666
  • ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
برگزاری ملاقات عمومی فرمانداری کوهدشت/بیرانوند:مردم باید بدانند تاکنون بیش از 70 درصد مدیران کل استانی به کوهدشت آمده اند./ هیچ افتخاری بالاتر از خدمت صادقانه به مردم نیست .

بیرانوند گفت:مردم باید بدانند تاکنون بیش از 70 درصد مدیران کل استانی به کوهدشت آمده اند

به گزارش «کانون سبحان»؛ ملاقات عمومی مهندس فردی بیرانوند فرماندار شهرستان کوهدشت با مردم به منظور رسیدگی به درخواست ها، مسایل و مشکلات آنان در محل فرمانداری برگزار شد.
بر اساس برنامه ریزی های انجام شده آقای مهندس فردی بیرانوند با تعداد 47 نفر از شهروندان کوهدشت ملاقات حضوری داشته و از نزدیک مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داده است .
فردی بیرانوند در حاشیه این دیدارها گفت : هیچ افتخاری بالاتر از خدمت صادقانه به مردم نیست .
وی گفت : در حقیقت کارکردن برای مردم به عنوان سرمایه انقلاب خستگی ندارد .
فرماندارکوهدشت گفت: مردم ولی نعمت ما هستند ، باید بدون حائل نیازها و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار دهیم. وی افزود : از جمله مشکلات مردم می توان به : اشتغال ، تسهیلات بانکی ، راه روستایی ، اجرای طرح های هادی ، کمبود امکانات رفاهی و … نام برد .
فردی بیرانوند خاطر نشان کرد : مسئولین شهرستان موظفند روزهای دوشنبه بدون استثناء با مردم ملاقات عمومی داشته باشند .
وی گفت : مردم باید بدانند تاکنون بیش از 70 درصد مدیران کل استانی به شهرستان تشریف آورده اند ، با تعدادی زیادی از آنان در مرکز استان به نمایندگی از مردم شریف کوهدشت ملاقات شده و مشکلات مردم انعکاس داده شده است .
فرماندار کوهدشت در پایان افزود : کوهدشت دارای ظرفیت های خوبی در بخش کشاورزی ، گردشگری و … دارد که باید از آنها استفاده بهینه صورت گیرد .
لازم به توضیح است ملاقات مردمی فرماندار با مردم شریف شهرستان کوهدشت هر هفته روزهای دوشنبه از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر برگزار می شود که امروز با 47 نفر از همشهریان ملاقات و دستورات لازم جهت رسیدگی و اقدام لازم به مبادی ذیربط صادر گردید .

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=39666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.