• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

فرماندار کوهدشت: آرامش سیاسی در شهرستان کاملاً مشهود است./عدم وجود صنعت در کوهدشت/ تاکید مجدد بر لزوم احداث سد معشوره

  • کد خبر : 40008
  • ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
فرماندار کوهدشت: آرامش سیاسی در شهرستان کاملاً مشهود  است./عدم وجود صنعت در کوهدشت/ تاکید مجدد بر لزوم احداث سد معشوره

به گزارش «کانون سبحان»؛ جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت به ریاست فردی بیرانوند  فرماندار شهرستان و با حضور امام جمعه کوهدشت ، دکتر بدری مدیر کل محترم دادگستری لرستان ، محمدی مدیر کل  سازمان زندان ها ، اشرف مدیر کل  محترم بازرسی ، برراری مدیر کل تعزیرات ، دکتر  نظیفی  مدیر کل پزشکی قانونی  استان […]

به گزارش «کانون سبحان»؛ جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت به ریاست فردی بیرانوند  فرماندار شهرستان و با حضور امام جمعه کوهدشت ، دکتر بدری مدیر کل محترم دادگستری لرستان ، محمدی مدیر کل  سازمان زندان ها ، اشرف مدیر کل  محترم بازرسی ، برراری مدیر کل تعزیرات ، دکتر  نظیفی  مدیر کل پزشکی قانونی  استان ، بخشداران و شهرداران بخشهای تابعه و مدیران ادارات شهرستان کوهدشت در محل سالن کنفرانس  فرمانداری برگزار گردید .
فرماندار کوهدشت در ابتدای این جلسه به ارائه گزارشی از  وضعیت کوهدشت و اقدامات انجام شده پرداخت و گفت : بیشترین آمار بیکاری استان مربوط به کوهدشت می باشد و همین امر نیز باعث شده فراوانی  جرائم در این شهرستان زیاد باشد .
وی افزود : کوهدشت صنعت ندارد ، گردشگری در این شهرستان ضعیف است و تنها امید مردم این شهرستان به کشاورزی است لذا احداث سد معشوره برای این مردم از نان شب واجتر  است .
فردی بیرانوند خاطر نشان کرد : کوهدشت شهری سیاسی با توان و ظرفیت بالا است و ما باید از این توان و ظرفیت در جهت توسعه شهرستان استفاده نمائیم .
وی افزود : به لطف خدا  و همکاری همه مسئولین آرامش سیاسی در شهرستان کاملاً مشهود  است.
فرماندار کوهدشت خاطر نشان کرد : مشکلات و مسائل امنیتی در  این شهرستان به صورت کامل  رصد می  شود و برای اولین بار در این شهرستان شاهد این هستیم که بعد از  وقوع چند فقره قتل ، هیچ یک از آنها آثار تخریبی نداشته است که می  طلبد از مجموعه قضایی ، امنیتی و انتظامی شهرستان تشکر  و قدردانی  شود .
وی با اشاره به وجود 350 الی 400 زندانی کوهدشتی در زندان های استان گفت : کوهدشت زندان  ندارد ، هزینه هایی زیادی برای انتقال زندانیان به مرکز استان صورت می گیرید ، خانواده های  زندانیان متحمل هزینه های اضافه ای  می  شوند و ساخت زندان در  کوهدشت می  تواند  خیلی از هزینه ها را کاهش  دهد .


فردی  بیرانوند گفت : بخش های طرهان و درب گنبد فاقد دادگاه بخش می باشند ، پاسگاه انتظامی کوهنانی باید به کلانتری ارتقا یابد ، در تعویض اسناد دفترچه ای به تک برگی دارای  مشکلاتی هستیم.
وی افزود : شهرستان کوهدشت فاقد پزشکی قانونی است ، مردم مجبورند بخاطر کالبد شکافی به مرکز استان مراجعه کنند که این روند علاوه بر اتلاف وقت خسارات مالی نیز به دنبال  خواهد  داشت .
فرماندار  کوهدشت در پایان از اعضای  شورای  تامین شهرستان بویژه ریاست محترم دادگستری و دادستان کوهدشت در جهت هماهنگی و بررسی مسائل  قضایی صمیمانه تقدیر و تشکر  نمود .

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=40008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.