• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

وزیر بهداشت وارد استان لرستان شد./افتتاح اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت برنامه فردا

  • کد خبر : 23879
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
وزیر بهداشت وارد استان لرستان شد./افتتاح اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت برنامه فردا

سید حسن قاضی زاده هاشمی و هیات همراه در این سفر دو روزه از چند بیمارستان این استان نیز بازدید می کنند.

2016-01-18_022250به گزارش  «کانون سبحان»؛ ایرنا سید حسن قاضی زاده هاشمی و هیات همراه در این سفر دو روزه از چند بیمارستان این استان نیز بازدید می کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان به ایرنا گفت: دکتر قاضی زاده هاشمی در سفر خود به این استان ابتدا از بیمارستان ابن سینای شهرستان دلفان و سپس از بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان سلسله بازدید کرده و در جریان نحوه ارایه خدمات بهداشتی این مراکز قرار می گیرند.
دکتر کوروش ساکی افزود:وزیر بهداشت و درمان وآموزش پزشکی پس از افتتاح پروژه های عمرانی مرکز استان به شهرهای ازنا و الیگودرز سفر کرده و از بیمارستانهای این شهرستانها نیز بازدید خواهند کرد.
وی افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه نظیر دانشکده های دندانپزشکی و داروسازی خرم آباد ، مسجد الزهرا (س) ، سلف سرویس مرکزی و سالن ورزشی پردیس کمالوند و همچنین برگزاری همایش خیرین سلامت را از جمله برنامه های سفر وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به استان عنوان کرد و گفت: در این سفر تفاهم نامه های مختلف میان وزیر بهداشت، استانداری و دانشگاه و همچنین میان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و دانشگاه منعقد خواهد شد تا با اجرای آنها گام های اساسی و بلندی در توسعه حوزه سلامت استان برداشته شود.
دکتر ساکی سفر به شهرستان های پلدختر و کوهدشت و افتتاح اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت را برنامه های روز دوم سفر وزیر بهداشت برشمرد و گفت: در روز جمعه نیز نشست مشترک وزارت بهداشت، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ، استانداری لرستان دانشگاه برای انعقاد تفاهم نامه های مختلف در استانداری لرستان برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=23879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.