• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

امنیت و اقتدار ایران مرهون خون پاک شهدا است/ایستادگی در برابر دشمن با برخورداری از روحیه جهادی و بسیجی

  • کد خبر : 48295
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۰۹
امنیت و اقتدار ایران مرهون خون پاک شهدا است/ایستادگی در برابر دشمن با برخورداری از روحیه جهادی و بسیجی

به گزارش «کانون سبحان»، نورمحمد فردی بیرانوند ظهر امروز در یادواره شهدای والا مقام ارتش این شهرستان اظهار کرد: نقش، جایگاه و عظمت شهدای والا مقام بر کسی پوشیده نیست. وی تاکید کرد: برای آنکه میزان تاثیر یک پدیده را بدانیم، باید آن را شناخته، تحلیل کرده و در خصوص آن حرف بزنیم. فرماندار کوهدشت […]

به گزارش «کانون سبحان»، نورمحمد فردی بیرانوند ظهر امروز در یادواره شهدای والا مقام ارتش این شهرستان اظهار کرد: نقش، جایگاه و عظمت شهدای والا مقام بر کسی پوشیده نیست.

وی تاکید کرد: برای آنکه میزان تاثیر یک پدیده را بدانیم، باید آن را شناخته، تحلیل کرده و در خصوص آن حرف بزنیم.

فرماندار کوهدشت در وصف عظمت شهدا در بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و بدون شک اگر شهدا نبودند، امروز ما هم نبودیم.

فردی بیرانوند سپس به مروری کوتاه از دوران 8 ساله دفاع مقدس پرداخت و تصریح کرد: مگر نه اینکه دشمنان نابودی انقلاب اسلامی ایران در سر پرورانده بودند، اما اینک و با گذشت قریب به 40 سال از عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان شاهد اقتدار این نظام مقدس در دنیا هستیم.

وی اظهار کرد: در حالی سایه جنگ کشورهای اطراف ایران اسلامی را در بر گرفته است که به برکت خون‎های پاک شهدا و فرماندهی فرمانده معظم کل قوا ایران یکی از کشورهای آرام در دنیا است.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: بدون تردید عزت، امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی در سایه خون پاک شهدای انقلاب و دفاع مقدس به دست آمده و تداوم دارد.

فردی بیرانوند با تاکید بر اینکه وصیت مشترک همه شهدا تداوم راه آنها است، ادامه داد: اگر چه امروز شهدا در میان ما نیستند، اما راه، فکر و اندیشه‎های متعالی آنان با قوت و قدرت به پیش می‎رود.

وی تاکید کرد: اگر از بدو پیروزی انقلاب تاکنون توانسته‎ایم، روی پای خود ایستاده و در برابر دشمنان مقاومت و ایستادگی کنیم، مرهون برخورداری از روحیه جهادی و بسیجی است.

 فرماندار کوهدشت تاکید کرد: برخورداری از روحیه و اقدام بسیجی و حرکت مدیران و مسوولان انقلابی و کارآمد نظام پشت سر رهبر فرزانه انقلاب موجب شده است که امروزه شاهد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا باشیم.

فردی بیرانوند بیان کرد: تا زمانی که مردم در صحنه بوده و گوش به فرمان ولایت باشند و از ارزش‏های انقلاب اسلامی ایران دفاع کنند، دشمن نمی‎تواند در اراده محکم و پولادین آنان خلأیی ایجاد کند.

وی در ادامه گفت: شهرستان‎های کوهدشت و رومشکان 517 شهید والا مقام را تقدیم اسلام و انقلاب کرده‎اند که 60 تن از این شهدا، شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=48295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.