• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

هماهنگی بین سپاه قهرمان و ارتش دلیر ضرب‎المثال استقامت عالم است

  • کد خبر : 48298
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۱۵
هماهنگی بین سپاه قهرمان و ارتش دلیر ضرب‎المثال استقامت عالم است

امام جمعه کوهدشت گفت: هماهنگی بین سپاه قهرمان و ارتش دلیر ضرب‎المثال استقامت همه عالم شده است.

به گزارش«کانون سبحان»؛ ، حجت‎الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در یادواره شهدای والا مقام ارتش این شهرستان با تاکید بر اینکه هماهنگی بین سپاه قهرمان و ارتش دلیر ضرب‎المثال استقامت همه عالم شده است، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجرای ماموریت‎های قانونی و شرعی خود شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان کوهدشت60 شهید غیرتمند، سخاوتمند و ولایتمدار را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است، خاطر نشان کرد: باید در وصف هر یک از شهدای گرانمایه انقلاب اسلامی ایران شعرها سروده شده و قصه و زمزمه فرزندان این مرز و بوم قرار گیرند.

امام جمعه کوهدشت از لشکریان و سربازان به عنوان مایه عزت دین یاد و عنوان کرد: شما مردمانی هستید چه در دریا، فضا و زمین عرصه را بر دشمنان خدا تنگ کرده‎اید.

طهماسبی ادامه داد: شهدایی همچون شهیدان نامجو، فلاحی، کلاهدوز، شیرودی، کشوری و صیادی شیرازی دشمنان را صید کرده و عاشقانه و عارفانه پر کشیدند.

وی با اشاره به تعبیر امام راحل درباره ارتش تاکید کرد: ارتش اساس یک ممکلت است، البته گرایش اسلامی و مکتبی ارتش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

امام جمعه کوهدشت ارتش را دژ امت و اسلام خواند و تصریح کرد: نظم و نظام ارتش آنچنان مهم است که بر اساس رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب هیچ ارتشی بدون نظم و انضباط دقیق کارایی ندارد.

طهماسبی سپس خطاب به دولتمردان پر فریب آمریکا به عنوان جرثومه فساد گفت: بدانید که ارتش و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بیدار و هوشیار است و پرچم اسلام و قرآن بر فراز دستان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی می‎درخشد.

وی تاکید کرد: ارتش و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران طومار تکفیری‎ها و منافقان را در هم پیچیده‎اند.

امام جمعه کوهدشت در ادامه خطاب به مدیران، مسوولان و آحاد جامعه اظهار کرد: نباید خود را اسیر و در بند علم، ثروت و قدرت و پست خود قرار دهیم.

طهماسبی تاکید کرد: هر کس در هر پست و مقامی باید خدمت بی‎منت، درست، به موقع و اولویت‎بندی شده و پرهیز از دنیاطلبی و دنیاپرستی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=48298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.