• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

بیانیه حاج علی امامی راد پس از انتخابات

  • کد خبر : 26526
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
بیانیه حاج علی امامی راد پس از انتخابات

به گزارش «کانون سبحان»؛ بیانیه حاج علی امامی راد پس از انتخابات به شرح زیر می باشد: بدون شک اینجانب در هر سنگری قدر شناس الطاف یکایک شما خواهم بود و به این مهم اعتقاد دارم که مردی از جنس مردم و برای مردم هستم ،مردی که همیشه در کنار شما خواهد ماند بسمه تعالی […]

علي امامي رادبه گزارش «کانون سبحان»؛ بیانیه حاج علی امامی راد پس از انتخابات به شرح زیر می باشد:
بدون شک اینجانب در هر سنگری قدر شناس الطاف یکایک شما خواهم بود و به این مهم اعتقاد دارم که مردی از جنس مردم و برای مردم هستم ،مردی که همیشه در کنار شما خواهد ماند

بسمه تعالی
سپاس از حضور مردم
” رای مردم حق الناس است”
مقام معظم رهبری”زیدعزه”
مردم شریف و شرافتمند این سرزمین در تمام صحنه ها با حضور یکپارچه ی خود ثابت کرده اند که حامیان اصلی انقلاب اسلامی هستند.
اینجانب، از آنجا که شرکت در انتخابات رایک تکلیف شرعی ، قانونی و ملی می دانم لذا از حضور گسترده ی یکایک شما مردم غیور و شهید پرور شهرستان کوهدشت و رومشگان و بخشهای تابعه در راستای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و همچنین از حمایت های بی دریغ و معنوی امام جمعه محترم شهرستان کوهدشت، روحانیت و طلاب محترم ، خانواده های معظم شهدا، سربازان گمنام امام زمان “عج” ،پاسداران و بسیجیان جان بر کف، نیروی انتظامی و تمامی اصولگرایان خالص و بی ریا و ارادتمندان این سرباز حقیر سپاسگزاری نموده از خدای بزرگ میخواهم مرا در جبران این همه لطف و محبت یاری نموده ، سپاسگزار واقعی مردم قرار دهد ، بدون شک اینجانب در هر سنگری قدر شناس الطاف یکایک شما خواهم بود و به این مهم اعتقاد دارم که مردی از جنس مردم و برای مردم هستم ،مردی که همیشه در کنار شما خواهد ماند، برای همه ی دوستان آرزوی سربلندی و برای همه ی مردم آرزوی سرافرازی و رعایت آرامش و نظم و قانون را می نمایم و همگان را به خدای بزرگ می سپارم.
علی امامی راد
نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=26526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. دورودبرسربازولایت حاج علی امامی راد ما همچنان حامی سرباز ولایت ورهبری هستیم .

  2. سلام خدا بر سربازان خالص امام زمان ع و رهبر معظم انقلاب

  3. یعنی میشه روزی بیاد کاندیدی که میبازه به کاندید برنده تبریک بگه و اعلام آمادگی برای همکاری ولو فکرب بکنه….یعنی اون روز میاد که کسانی که میبازن جنبه و ظرفیت باخت داشته باشن و ایرادهای بچه گانه نگیرن…..یعنی میشه!!!!!!!

  4. کاش اگر واقعا به فکر مردم هستی دیگه نیای چون اگر در اوج کنار می رفتی اسمی ازت می موند نه اینکه هر دوره بدتر از قبل . 3 دور بودی نشون جان. اقا مردم خدمت گزاری شما رو نخوان کی رو باید ببینن؟؟؟ بس کن برو دیگه .. رفیقات وزیر شدن شما هنوز محتاج ؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.