• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

نه‌سالگی حماسه 9 دی در کوهدشت به روایت تصویر

  • کد خبر : 60490
  • ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
نه‌سالگی حماسه 9 دی در کوهدشت به روایت تصویر

به گزارش کانون سبحان، گرامیداشت نهمین سالگرد 9 دی، با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان در مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد. در این روز مردم ولایتمدار کوهدشت هم‌زمان با سراسر کشور با حضور تماشایی و باشکوه خود، از انقلاب اسلامی ایران، ولایت و ارزش‌ها دفاع نموده و دشمنان را مأیوس و […]

به گزارش کانون سبحان، گرامیداشت نهمین سالگرد 9 دی، با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان در مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد.

در این روز مردم ولایتمدار کوهدشت هم‌زمان با سراسر کشور با حضور تماشایی و باشکوه خود، از انقلاب اسلامی ایران، ولایت و ارزش‌ها دفاع نموده و دشمنان را مأیوس و نامید کردند.

9 دی حماسه‌ای بود که از دل جوشید، باعقل هدایت و باایمان پشتیبانی شد، بایستی از این روز درس بصیرت و هوشمندی و هوشیاری گرفت و فریب فتنه گران را نخورد چراکه ما خط روشنی داریم و آن استکبار ستیزی است.

محمدرضا آزادبخت فرماندار کوهدشت ضمن قدردانی از حضور حماسی و آگاهانه مردم شهرستان در این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: امیدواریم در آینده شاهد مشکلات اجتماعی در سطح کشور عزیزمان که منجر به دخالت بیگانگان گردد، نباشیم و با آگاهی و قدرت مسیر انقلاب را طی کنیم.

سرهنگ کرم کونانی فرمانده سپاه کوهدشت نیز در این مراسم به خبرنگار فارس گفت: ملت ایران در روز 9 دی که نماد عزت و ولایتمداری است، نشان دادند، دشمنان خود و انقلاب اسلامی را به‌خوبی شناخته و هرگز فریب حیله آنان را نخواهند خورد./فارس

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=60490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام
    این یک تست آزمایشی است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.