• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

برگزاری اولین یادواره ۱۲۲ شهید بسیجی کوهدشت + تصاویر

  • کد خبر : 65692
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰:۳۶
برگزاری اولین یادواره ۱۲۲ شهید بسیجی کوهدشت + تصاویر

به گزارش کانون سبحان، امروز اولین یادواره ۱۲۲ شهید بسیجی کوهدشت با حضور امام‌جمعه کوهدشت، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، فرمانده سپاه کوهدشت، فرماندار، خانواده‌های شهدا، جمعی از مسئولان، بسیجیان و مردم در حسینیه ثارالله (ع) سپاه این شهرستان برگزار شد. حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه شهرستان کوهدشت در این مراسم با اشاره به […]

به گزارش کانون سبحان، امروز اولین یادواره ۱۲۲ شهید بسیجی کوهدشت با حضور امام‌جمعه کوهدشت، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، فرمانده سپاه کوهدشت، فرماندار، خانواده‌های شهدا، جمعی از مسئولان، بسیجیان و مردم در حسینیه ثارالله (ع) سپاه این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه شهرستان کوهدشت در این مراسم با اشاره به درخشش بسیجیان کوهدشت درصحنه‌های مختلف حمایت از انقلاب اسلامی، اظهار داشت: عزت اسلام، دین و کشور مرهون تلاش‌های مجاهدانه بسیجیان است، نقش آنان در اغتشاشات اخیر بسیار واضح بود چراکه دشمن را به‌ زانو درآورد.

وی آگاهی، راه و هدف الهی را از ارکان شهادت برشمرد و افزود: جهان معاصر مرهون فکر بلند و ملکوتی امام راحل است که این الهام الهی را نهادینه کرد و ریشه و بنیان خانه‌های عنکبوتی استکبار را ویران ساخت.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: اخلاص در عمل، خدامحوری، حضور درصحنه‌های سخت، تلاش عاشقانه و صادقانه و … از ویژگی‌های بسیجیان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=65692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.