• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

امام جمعه موقت کوهنانی:مادران شهدا در ترویج فرهنگ ایثار ،جهاد و شهادت نقش کلیدی دارند.

  • کد خبر : 27213
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
امام جمعه موقت کوهنانی:مادران شهدا در ترویج فرهنگ ایثار ،جهاد و شهادت نقش کلیدی دارند.

امام جمعه موقت کوهنانی با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(سلام الله علیها) نقش مادران شهدا را در ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت کلیدی دانست وبر تجلیل وتکریم آنها تاکید کرد.

2016-02-13_044110

?به گزارش اختصاصی «کانون سبحان»؛ حجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعه موقت کوهنانی در آخرین نماز جمعه سال 94 کوهنانی گفت: پیشاپیش حلول سال نو را تبریک عرض می نمایم. وی در ادامه ضمن قرائت دعای تحویل سال به بیان شرح مختصری از آن پرداخت و افزود: در این دعا از خداوند متعال دگرگونی حال و نیکو شدن طلب می شود.
وی  درادامه تاکید کرد:  با  دقت در این دعا بهترین ره آورد نوروز را می توان در سه امر  خلاصه کرد: یک،تلاش برای تغییر ،یکسان ماندن و تن ندادن به تغییر به شدت نفی شده است. آن گونه که پیامبر (ص)  می فرماید : هرکس دو روزش یکسان باشد او مغبون است و ضرر کرده است.
امام جمعه موقت کوهنانی در ادامه افزود: دوم ، انتخاب راه بهتر است، پس از تن دادن به تغییر، مهم گزینشِ راه بهتر و نیکو شدن است و لذا آنانی که فردایشان از روز قبل بدتر است مورد شماتت خواهند بود، همان گونه که رسول خدا می فرمایند: هرکس فردایش بدتر از امروزش باشد،لعنت شده است.
حجت الاسلام و المسلمین سوری در ادامه سومین مورد را تبدیل بدی ها به خوبی ها دانست و در توضیح آن اظهار داشت:  زیباترین تبدیل ها تبدیل بدی به خوبی و به عبارتی جبران بدی ها و خطاهاست  و این مطلب  نیز در آیات قرآن و ادعیه ما مشهود است.
امام جمعه موقت کوهنانی با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(سلام الله علیها) نقش مادران شهدا را در ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت کلیدی دانست وبر تجلیل وتکریم  آنها تاکید کرد.
این استاد حوزه علمیه کوهدشت در پایان به تحولات پس از انتخابات  درکوهدشت پرداخت و افزود: کسانی که در شهرستان کوهدشت بعد از انتخابات اموال عمومی را تخریب کردند، این ها در پیشگاه خدا مسئولند،این ها بازماندگان فتنه ی 88 بودند،مسئولینی که به آن ها چراغ سبز نشان دادند،باید با آن ها برخورد قاطع بشود،آن ها خائن اند و از قانون عبور کردند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=27213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.