• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

فرمانده سپاه کوهدشت: 300 نفر از بسیجیان به سرزمین راهیان نور اعزام شدند.

  • کد خبر : 27270
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
فرمانده سپاه کوهدشت: 300 نفر از بسیجیان به سرزمین راهیان نور اعزام شدند.

فرمانده سپاه کوهدشت از اعزام اردوهای جهادی دانشجویان به مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

تصاویرنشست خبری با فرمانده سپاه کوهدشت (1)

به گزارش «کانون سبحان»؛ سرهنگ محمد حقی زاده  اظهار داشت: ظهر دوشنبه ۳۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان کوهدشت به سرزمین راهیان نور اعزام شدند.

وی راهیان نور را یکی از کارهای خوب و ماندگار سپاه پاسداران دانست و عنوان کرد: در گذشته و ابتدای سالجاری با همت و حمایت سپاه استان چندین مرحله اعزام به مناطق عملیاتی جنوب داشتیم.

فرمانده سپاه کوهدشت با بیان اینکه در دو مرحله اول حدود هزار و ۸۰۰ نفر دانش آموز کوهدشتی به راهیان نور اعزام شدند، ادامه داد: در مرحله سوم اعزام دانشجویی را داشتیم.

سرهنگ حقی زاده با اشاره به اینکه ۶۰۰ نفر از بسیج محلات و اقشار شهرستان کوهدشت طی دو مرحله به سرزمین های راهیان نور اعزام خواهند شد، تصریح کرد: در مرحله اول امروز ۳۰۰ نفر از خواهران بسیجی و تعدادی از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز به این اردوها اعزام شدند.

وی افزود: امنیتی که اکنون در جامعه ما حکم فرماست به راحتی حاصل نشده و به برکت خون شهدا و ایثارگران و جانبازان و آزادگان و رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه کوهدشت با اشاره به اینکه هر ماموریتی به قشر بسیجی واگذار شده با تکلیف محوری و به نحو شایسته انجام داده اند، ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس، سازندگی، مقابله با تهاجم فرهنگی و هر ماموریت دیگری که به این قشر واگذار شده با سربلندی انجام دادند و برای خود افتخار می دانند.

سرهنگ حقی زاده به اردوهای جهادی در تعطیلات نوروز اشاره کرد و یادآور شد: دانشجویان برای این کار به دو روستای محروم هومیان و اولادقباد اعزام شدند و برای این کار نیز از هیچ کمکی دریغ نکردیم.

منبع:مهر

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=27270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.