• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

محور خرم‌آباد ـ کوهدشت حادثه‌ خیزترین محور استان لرستان

  • کد خبر : 27381
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
محور خرم‌آباد ـ کوهدشت حادثه‌ خیزترین محور استان لرستان

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان، محور خرم‌آباد ـ کوهدشت را به عنوان حادثه‌خیزترین محور این استان اعلام کرد.

محور کوهدشت و خرم آباد

به گزارش «کانون سبحان»؛، حسن رحمانی در جلسه ستاد تسهیل سفرهای نوروزی لرستان در خرم‌آباد، اظهار کرد: تعداد کل تصادفات محورهای لرستان از 25 اسفند سال گذشته تا ششم فروردین سال جاری 63 فقره بوده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان از 37 درصدی کاهش تلفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: تعداد تصادفات فوتی تاکنون شش فقره بوده است.

وی، روز یک فروردین را پرتصادف‌ترین روز با 11 فقره تصادف اعلام کرد و گفت: سوم فروردین نیز با یک فقره تصادف روز کم تصادف بوده است.

این مسئول در خصوص علل تصادفات بیان کرد: عدم توجه به جلو 41 درصد از سهم کل تصادفات را به خود اختصاص داده است.

رحمانی یادآور شد: انحراف به چپ، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، عدم رعایت حق تقدم، خستگی و خواب آلودگی و عدم رعایت فاصله طولی و عرضی از دیگر عوامل منجربه تصادف در استان بوده‌اند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان در پایان محور خرم‌آباد ـ کوهدشت را دارای بیشترین تصادف اعلام کرد و افزود: در این محور تاکنون 11 فقره تصادف رخ داده است و محور ازنا ـ شازند نیز با شش فقره تصادف در رده دوم قرار دارد.

سرهنگ مرتضی چغلوند رئیس پلیس راه لرستان نیز در این جلسه اظهار کرد: وضعیت تصادفات در استان مثبت است و حتی یک نفر تلفات نیز برای ما نگران کننده است.

وی افزود: تاکنون هزار و ۱۰۰ خودرو بر اساس نرخ‌های جدید در کنترل سرعت و سبقت اعمال قانون شده اند که در کنترل ترافیک بسیار موثر بوده است.

منبع: ایلنا

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=27381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام به تمامی زخم خوردگان از…. که به ناحق حقشان اقایون به اصطلاح امین رای مردم بودند درکوهدشت که حتی به فرمایشات رهبری هم عمل نکردنندبه خاطر دنیا اخرت خودرا فروختند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.