• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

محمدرضا ملکشاهی راد :شخصاً همه بی مهری ها و بد اخلاقی ها را حلال کردم!/بهره برداری از ظرفیت های موجود با تشکیل کارگروه هایی با حضور متخصصان و سایر کاندیداهای مجلس

  • کد خبر : 28475
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰:۴۳
محمدرضا ملکشاهی راد :شخصاً همه بی مهری ها و بد اخلاقی ها را حلال کردم!/بهره برداری از ظرفیت های موجود با تشکیل  کارگروه هایی با حضور متخصصان و سایر کاندیداهای مجلس

همایش بزرگ تقدیر از مردم خرم آباد، دوره و بخش های تابعه عصر امروز در پارک زیبا کنار برگزار شد. ملکشاهی راد در جمع این مردم گفت: اکنون زمان رقابت به پایان رسیده است و فصل همدلی برای رشد و توسعه استان لرستان آغاز شده است.

تصوير جشن پيروزي محمد رضا ملکشاهي راد در خرم آباد
به گزارش «کانون سبحان» همایش بزرگ تقدیر از مردم خرم آباد، دوره و بخش های تابعه عصر امروز در پارک زیبا کنار برگزار شد.  ملکشاهی راد در جمع این مردم گفت: اکنون زمان رقابت به پایان رسیده است و فصل همدلی برای رشد و توسعه استان لرستان آغاز شده است.

در این همایش که هزاران نفر از مردم خرم آباد و شهرها و روستاهای تابعه در آن حضور داشتند، ملکشاهی راد، منتخب مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تشکر از حامیان خود تصریح کرد از امروز همه مردم این حوزه انتخابیه می بایست دست در دست یکدیگر به رشد و توسعه استان و حل مشکلات آن کمک نمایند.
ملکشاهی راد اظهار امیدواری کرد که با همدلی و همکاری با دیگر نمایندگان استان، مخصوصاً دکتر محمد بیرانوند گام های موثری در جهت حل مشکلات مردم بخصوص مسئله بیکاری برداشته شود.
وی با اشاره به لزوم کار کارشناسی و علمی برای تشخیص مسیر توسعه خرم آباد بیان داشت: در نظر داریم با تشکیل کارگروه های تخصصی با استفاده از متخصصان و سایر کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، از ظرفیت های موجود در این حوزه انتخابیه بیشترین بهره را ببریم.
ملکشاهی راد در ادامه با اشاره به برخی بی اخلاقی های سیاسی در این دوره از انتخابات گفت: شخصاً همه بی مهری ها و بد اخلاقی ها را حلال کردم و از رقبای انتخاباتی خود نیز می خواهم که با همدلی و وحدت به فکر خدمت به این مردم شریف باشند.
این همایش با اجرای برنامه های فرهنگی و تفریحی پایان یافت.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=28475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود بر يگانه مرد لرستان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.