• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

دیدار امام جمعه کوهدشت با خانواده های سه تن از جانبازان 70درصد +عکس

  • کد خبر : 28983
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
دیدار امام جمعه کوهدشت با خانواده های سه تن از جانبازان 70درصد +عکس

در سالروز ولادت باسعادت قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل‌العباس( ع) و روز جانباز، صبح امروز (چهارشنبه) هیأتی از جانب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب با حضور در منازل تعدادی از جانبازان در شهرستان کوهدشت از رشادت، صبر و استقامت ایثارگران تجلیل کردند.

دیدار امام جمعه کوهدشت با خانوادهای سه تن از جانبازان 70درصد

به گزارش «کانون سبحان»؛ در سالروز ولادت باسعادت قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل‌العباس( ع) و روز جانباز، صبح امروز (چهارشنبه) هیأتی از جانب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب با حضور در منازل تعدادی از جانبازان در  شهرستان کوهدشت از رشادت، صبر و استقامت ایثارگران تجلیل کردند.
در صدر این هیات حجت الاسلام و المسلمین  طهماسبی امام جمعه کوهدشت حضور داشته که  در منازل سه تن از جانبازان حضور یافته و با ایشان دیدار نمودند.

این دیدار که در اجرای فرمان مقام معظم رهبری (حفظه الله) مبنی بر دیداراز جانبازان70درصد  صورت گرفت . امام جمعه شهرستان فرماندار وفرماندهی سپاه پاسداران وبنیاد شهید و جانبازان شرکت داشتند . حجت الاسلام طهماسبی پیام مراحم و الطاف مقام معظم رهبری (حفظه الله) را ابلاغ نمودند و روز بزرگ جانبازرا از طرف مقام معظم رهبری تبریک گفتند .

امام جمعه شهرستان در منازل شهدا و جانبازان کرمی ، یارمحمدی وبالنگ حضور یافتند و مراتب پیام والطاف مقام معظم رهبری را ابلاغ نمودند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=28983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.