• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

ثبت نام37 نفردر انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان/بعد از بروجرد بیشترین ثبت نامی مربوط به شهرستان کوهدشت

  • کد خبر : 22013
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲:۱۴
ثبت نام37 نفردر انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان/بعد از بروجرد بیشترین ثبت نامی مربوط به شهرستان کوهدشت

به گزارش «کانون سبحان»؛ سید سعید شاهرخی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تعداد داوطلبان ثبت نامی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان لرستان اظهار داشت: تا کنون بیش از ۳۷ داوطلب در این زمینه ثبت نام داشته ایم. وی با بیان اینکه بیشترین فراوانی ثبت نام داوطلبان مربوط به شهرستان بروجرد […]

2015-12-18_051818به گزارش «کانون سبحان»؛ سید سعید شاهرخی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تعداد داوطلبان ثبت نامی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان لرستان اظهار داشت: تا کنون بیش از ۳۷ داوطلب در این زمینه ثبت نام داشته ایم.

وی با بیان اینکه بیشترین فراوانی ثبت نام داوطلبان مربوط به شهرستان بروجرد بوده است عنوان کرد: بعد از بروجرد بیشترین ثبت نامی مربوط به شهرستان کوهدشت است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه فرآیند ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تا چهارم دی ماه ادامه خواهد داشت گفت: در روزهای آینده این فرصت باقی است که داوطلبان به مراکز حوزه های انتخابیه در شهرستانها مراجعه کنند و کار ثبت نام خودشان را انجام دهند.

شاهرخی همچنین در خصوص ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در استان لرستان نیز گفت: در حوزه استان لرستان که فرمانداری خرم آباد حوزه اصلی بوده تا کنون دو نفر از داوطلبان ثبت نام کرده اند و در ادامه کار ثبت نام تا روز دوم دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فرمانداران این اختیار را دارند که از معتمدین انتخابات مجلس خبرگان برای هیئت های اجرایی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده کنند گفت: همچنین فرمانداران میتوانند برای اعضا معتمد هیئت اجرایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی مجدد منتخبینی را برابر فرآیند قانونی انتخاب کنند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=22013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.